Customer Service Representative

  1. LinkedIn
  • Veenendaal
  • 18/12/1979
  • 23/11/2015

Anton Rustenhoven

Wie heeft Wikipedia nog nodig als je mij hebt rondlopen? Na het afschaffen van de betaalde Support-lijn blijf ik met mijn oneindige kennis onze klanten waar geven voor hun niet-betaalde centen. Ik ben niet alleen ontzettend veelzijdig in mijn kennis, ook mijn carrière kent verschillende specialismen. Zo ben ik bijvoorbeeld onder andere via de horeca in de IT terechtgekomen. “Ober, er zit een baardhaar in mijn soep!”, klinkt ineens wel heel aannemelijk!

Ontvangen op 11.30

Ondanks mijn woeste baard weet ik mijn collega’s regelmatig te verrassen met een schattige Frozen broodtrommel of wat vaderlijke opvoedtips die ik regelmatig op mijn dochtertjes heb getest. Dat ik weleens brom dat ik naast mijn dochtertjes ook onze klanten met opvoedkundige lessen moet bestoken, kan alleen maar gezien worden als extra service voor onze bellers die zo iedere dag weer bijleren!

Ontvangen op 11.30
Ontvangen op 11.30

Jij weet dus overal wel iets van. Heb je een leuk feitje over jezelf?

Ontvangen op 11.30

Cool ik ga direct kijken, tot snel!

Ontvangen op 11.30

Recentevacatures

New Jobs
OTYS gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.
Sluiten