Samen werken aan het beste Recruitment Systeem

OTYS Services

OTYS wil graag dat klanten en gebruikers software en technologie optimaal in hun voordeel laten werken. Daarom verleent OTYS uitgebreide, toegankelijke service. Als onderdeel van de dienstverlening, zonder kosten.

Walk In Friday (ON TOUR)


De eerste vrijdagmiddag van de maand staan alle afdelingen op het hoofdkantoor in Veenendaal paraat. Alle vragen worden beantwoord en issues getackeld. De WIF is een begrip bij OTYS klanten. Klanten kunnen die middag gewoon binnenwandelen. We leggen hen uit welke werknemers welke diensten voor ze kunnen uitvoeren, ze kunnen alleen of in een kleine groep getraind worden in een onderdeel van het gebruik van de software, we kunnen ze helpen een specifiek probleem te verhelpen of een bepaald proces in te richten, ze kunnen even checken hoe hun SEO ervoor staat of gewoon even een praatje maken met de accountmanager of één van de directieleden.

De Walk In Friday ON TOUR is hetzelfde concept als de Walk In Friday, alleen dan elders in het klant. Met collega's van verschillende afdelingen reizen we naar een locatie in het land om daar de klanten (uit die omgeving) van dienst te zijn.

Advices

Elke week verschijnt er een instructievideo met een duidelijke beschrijving van een specifieke functionaliteit binnen OTYS. Deze video's zijn te bekijken via YouTube.

OTYS 2 day

Een interactief platform met nieuws, events, blogs en social media updates, speciaal voor klanten: www.otys2day.nl.

LinkedIn


Op de OTYS linkedIn groep delen meer dan 2.100 OTYS medewerkers, klanten en gebruikers dagelijks ervaring en informatie over ontwikkelingen in recruitment en technologie.

Gathering

Tijdens deze speciale bijeenkomsten op directieniveau staan visie- en kennisdeling, marktontwikkelingen en trends centraal. De Gathering is een gratis bijeenkomst. Tijdens deze bijeenkomst worden de websites van de aanwezige klanten tegen het licht gehouden en aan de hand van de concrete voorbeelden wordt besproken hoe en waarom een website aantrekkingskracht heeft. Onderwerpen als; SEO, nieuwe modules en linkbuilding worden hierin nader besproken.

Scrum Day

Tijdens de Customer Scrum Day werkt een interdisciplinair team samen met een OTYS klant een hele dag aan vooruitgang. Resultaat? Een optimalisatie van de website en een back office met de nieuwste functionaliteiten.