Een echte OTYS'er worden? Bekijk onze openstaande vacatures

Week van een consultant

Maandag

10.00 - 11.00  Wekelijks overleg met je collega’s van consultancy, projectmanagement, webdevelopent, webdesign en productmanagement. Hoe gaat het met de lopende projecten? Waar is iedereen mee bezig? 

11.00 - 12.00  Je schuift aan bij het vragenuurtje van Wessel, een Sr. Developer die veel verstand heeft van koppelingen tussen OTYS en andere systemen. Even overleggen of hij kan zien waar die vreemde foutmelding vandaan komt.. 

14.30 - 15.00  Collega Marnix van Sales wil graag samen met jou door de wensen van een klant heen lopen. Wat zij willen, hebben we daar iets voor? 

15.00  - 17.30  Je richt een demo-omgeving in, dan kan Marnix morgen aan zijn prospect laten zien wat jullie samen bedacht hebben. 
 

Dinsdag

9.00 – 12.00  Je zet een nieuwe OTYS omgeving klaar voor een klant, op basis van de wensen die zij vooraf hebben doorgegeven. Later zul je hier tijdens sessies verder op in gaan en de inrichting verder aanvullen. 

13.00 – 17.00  Je geeft een training voor nieuwe gebruikers. Op dit moment via Microsoft Teams, hopelijk kan het binnenkort weer in ons eigen zaaltje! 
 

Woensdag

9.00 – 12.00 Je zit aan tafel* met twee recruiters en bespreekt hoe zij samenwerken met hun hiring managers. Je laat zien wat de mogelijkheden zijn om dat via een portaal te gaan doen. Natuurlijk had je vooraf al even wat klaar gezet, dat praat toch makkelijker. 
*ok, via Teams, maar toch.

12.30 – 17.00 Je werkt de input uit de sessie van vanmorgen uit. Veel van wat jullie besproken hebben, kun je ook al gelijk doorvoeren. Je stuurt de klant een mooi overzichtje van wat ze nu kunnen gaan testen en helpt ze nog even herinneren dat ze nog wat teksten aan zouden leveren. 
 

Donderdag

10.00 – 12.00  vragensessie met een klant die nu een paar weken aan de slag is met OTYS. Waar lopen ze tegenaan? Zullen we nog wat kleine aanpassingen doen, of is het vooral nodig om nog even te laten zie hoe ze het handiger kunnen gebruiken?

16.00 – 19.00  Overleg met een klant op Bonaire. Met dat tijdsverschil is het altijd even kijken hoe het uit komt. Toch eens overleggen of ze niet liever een keer een sessie bij hen op locatie inplannen :-) 

 

Vrijdag

10.00 – 12.00  Consultancy tickets. Support heeft een aantal vragen van klanten doorgezet, waarvan ze verwachten dat de consultants het op kunnen lossen. Er zitten soms interessante puzzels tussen, maar eigenlijk is er altijd al snel wel iemand die roep ‘hadden we daar niet een vinkje voor?!’ 

13.00- 17.00  De eerste vrijdag van de maand, dat betekent Walk In Friday! In blokken van een half uur help je verschillende klanten met uiteenlopende vragen. 

17.00 - .. Borrel! Ook online borrelen we vrolijk verder. Toch leuk om de week nog even samen af te sluiten en ook wat andere collega’s te spreken dan met wie je aan een project bezig bent. 
 

Quote

Marjan

"Als consultant zet ik mijn kennis in om klanten te helpen zoveel mogelijk uit hun OTYS systeem te halen. Het leuke aan werken bij OTYS vind ik, dat ik daarnaast ook regelmatig iets mag proberen waar ik nog geen verstand van heb. Je hebt een vangnet van collega's om op terug te vallen, en kunt gerust een uitdaging aangaan op basis van 'ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan'."

Consultant in Veenendaal

OTYS gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.
Sluiten